Dålig Uppdatering

Foto: Jag
Förlåt för mycket dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp.
Så ni är värda några bilder som jag har tagit i veckan i ett annat inlägg.
.
I Söndags hade jag Bene filmkväll, och vi hade hur skoj som helst!
Kollade på massa filmer och Fotatde minst 200 bilder X) ''typ''
.
Vi har haft svenska prov och skolan har startat som vanligt. Massor
av prov kommer med :) ♥ ^^
Fast nästa vecka blir det Tema vecka i skolan och första gången
för vår klass! ♥ Både vanliga och annorlunda lektioner.
.
Nu lyssnar jag på musik och redigerar bilder som jag har tagit nyss. :)
Fint väder... var det precis. (kommer och går)
Imorgon ska några kompisar komma
hit och äta mat och ha skoj! Samt deras barn ♥
.

Kommentarer
Postat av: bene

vi ska inte ha tema vecka nästa vecka!!

vi ska ha det sista veckan i maj!! ;)

2011-04-29 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0