Glad PÅSK! ♥


Glad påsk alla! ♥
.
Idag har jag fira påsk hos min moster :)
Det var riktigt skoj, typ alla i släkten var med. Det roligaste
var att Jag & Noomi fick ett STORT påskägg utav våran
kusin. ♥
Vi åt god mat och det avslutades med att vi åt Prinsess tårta
och massa fina bilder :) ♥
.
Imorse gömde pappa mitt och Noomis påskägg och... jag kan ju
säga att han är super bra... ''host host'' på att gömma påskägg :)
Våran egna Påskhare! ♥
.
Nu sitter jag och redigerar typ 60 bilder som jag har tagit idag + att
jag som vänligt sitter och lyssnar på bra musik ♥
Grillning blir det också ikväll och om vi orkar ska vi sticka ner till
påskbrasan och kolla lite på den, kanske bilder med :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0