Svar på kommentar

bene om Bilder ♥:
jag har ju tagit bilderna på dig det borde du faktiskt skriva!! <3<3

Svar:
Aaa som ni vet så var det faktist Bene som tog bilderna :) hehe

bene om Dålig Uppdatering:
vi ska inte ha tema vecka nästa vecka!!
vi ska ha det sista veckan i maj!! ;)

Svar:
Så sant som det är sakt Bene...
Vi har inte Temavecka nästa vecka utan sista ve... Aaa ni
ser/ fattar. ;) Så om ni kollade på inlägget så har jag strukit
under hela den meningen. :) ♥



Ps... Ni kanske också har kommenterat om att jag har massa
stavfel, men ärligt talat är det iså fall att jag har bråttom till något
eller bara pallar inte ändra det, hehe ''lat''

Kommentarer
Postat av: bene

hurra!!

2011-04-29 @ 22:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0