Chokladmousse ♥

Foto: jag
.
Hej! :) ♥ Här e en bild på min & moas Chokladmousse som blev riktigt god! :)
Imorgon så har vi so läxa att vi ska kunna minst 15 stycken länder & huvudstäder! :) ♥
ganska lätt: men jag kan säga att So e jag inte så grym på ♥
.
Idag har jag väl inte gjort så mycket... vi stack hem tidigare idag efetersom de ställde in ''lära känna dagen'' vid kåsa så det blev ju gött! :) ♥
.
Jag och mamma stack ner till stan för att kolla in lite grejer... så när vi hade gått en stund, så hände
det en olycka... 2 bilar krockade precis bakom några buskar ♥
.
Öh... jag tror att inläggen kommer lite senare på kvällen.... vid 6 tiden kanske elr något liknade...
för dels så har jag inte tid mm ♥
.
Nää nu ska jag göra klart so:n & sedan hjälpa mamma med att måla noomis rum! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0