Klassikern :) ♥

Foto: Emma ♥
.
Godkväll! :) anledningen för att jag inte har bloggar idag är för att jag
har inte haft tid fören nu! :P ♥
Hela dagen idag har varit fullt upp
.
Först så simmade jag klassikern: 18,5 varv eller 37,5 längder vid simstadion :) asså det blir en sjömil ♥
Så det var ju hur tufft som helt!!! sedan slutade alla förutom typ några inclusive mig :/ ♥
Vi hade fortfarande spanska kvar så vi var tvungna att ha spanska vid skolan, även om man
hade gjort klassikern!!!! :( lågt! ♥
.
Aja... skönt att ha gjort det! ♥ men jag var typ helt död när jag kom hem ''till slut''
.
Sedan stack jag ner till stan en stund med Bene :) ♥ Hittade 2 par Svea shorts på wonder! :)
70% REA!! :) ♥♥ fick 2 par shorts för 360:- men de skulle
kosta: 1.200:- men jaaa! fett grymt! :)♥
''Även om man betalde allt med bara 10':or ♥
.
Sedan stack jag med pappa och handlade vid 8  :) ♥ Lite sent men ändå :) ♥
fick köpt lite godis mm :)
.
Imorgon ska jag nog hitta på något med Emma :) ♥
Jaopp.. det var hela min dag med text :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0