Nytt & Frescht ♥

Foto: jag!
- Hej! Detta e BOB en ny liten ''krabat'' som kom & tittade förbi i vår lilla trädgård! :O ♥
Nää men det e en lång historia... men han e medlem i vår familj nu i alla fall ♥
.
Nu hade jag fått några stycken kommentarer om att jag skulle fortsätta med veckans blogg så nu har jag bestämt mig! ♥
Nästa vecka blir det veckans blogg!! Så håll utskik
.
men sen hade jag tänkt att jag ska göra bloggen Ny & Fresch! ♥
För det var ett tag sedan jag designa om min blogg! ♥
.
Men det kan ta lite tid... kanske blir lite i taget får se! ♥ För bilder måste tas, bakgrunder
& Header måste fixas... Aaa det vanliga helt enkelt! ♥
.
Sedan hade jag tänkt at ha en ''liten tävling'' eller Fråga stund
.
Och då hade jag tänkt att börja blogga lite mer ''privat'' Asså ni vet ju inte så mycket
om mig: som person & det e ju
ganska viktigt för en bloggare eller!? ♥
.
Men vi tar ett steg i taket, för nu börjar ju snart skolan..... skit tråkigt så då måste jag
börja fokusera lite på det men det blir som det blir!
:) Mer information kommer framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0