Tisdag

Foto: jag
.
En bild på min & Emmas Riktigt goa & Underbara banana split! ♥
Just för tillfället så har jag brist på
foton... så ni får nöja er med mobil bilder tills jag har tid & lust att fota ♥
.
Hej! :) ♥ Sent inlägg som vanligt! :P ♥
Varit i skolan som vanligt ♥ Inget speciellt har hänt... fått en liten läxa.. mm
.
Imorgon har jag sovmorgon!!!! till 09.40 ♥ Fett grymt, och sedan har
jag hemkunskap & Engelska ♥ och sedan ska vi tydligen till kåsa och ha en ''lära känna dag med: 9:orna''
.
Som vi reddan har haft när vi gick i 6:an, så det blir väl sådär.... ♥
.
Nää nu ska jag snart sova.. e skit trött... som vanligt nu för tiden! :P sedan får jag se om jag
bara ska kolla in på läxan :)  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0