Every rose has its thorn

Miley Cyrus - Every rose has its thorn :) ♥
.
Tjenare, just nu sitter jag och har eget arbete hehe ♥ Håller fortfarande med min ''my year in USA'' går lite segt men aja... ♥

Har inte blöggat så mycket, vet men vi har mycket läxor och prov nu innan jullovet är :( lite tråkigt, men men.. inget att göra åt ♥ Så jag kanske inte är så aktiv i bloggen denna vecka och sedan åker jag till danmark ju :) ♥

Hade tänkt att nu när jag inte har så mycket bilder nu för tiden att jag kanske fotar något som passar in i en låt :) eller rubriken av en låt... aja.. .ni fattar haha ♥
Får se hur lång jag kommer med det

Men nu måste jag sluta hehe ♥ CU

Kommentarer
Postat av: LOVISA PHOTOGRAPHY ♥

Vinnaren av veckans blogg är nu uppe på min blogg! Kolla om det blev du! :)



http://solkvints.blogg.se/2011/december/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment

2011-12-05 @ 21:03:12
URL: http://solkvints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0