Hejsan Danmark! <3

För 2 år sedan i Danmark
Till nu:

Bilder från Goggle
hm.. vilket ser roligaast ut? :O ♥

Hej! ♥ Nu sitter jag på hotellrummer och bara chillar, e fett trött ska jag säga! 
Gick upp halv 6 och snoozade till kanske 6 och sedan gjorde jag mig iordning, vi stack sedan till Göteborg och så steg vi på Stenaline ♥ Det tog kanske 3-4 timmar eftersom att det blev försenat för att det regnde så mycket... 

Så guppade det i båten med, får sådan ''gupp'' känsla när jag går ''upp & ner'' och håller i sig ett tag HAHA ♥

Sedan checkade vi in och badade direkt! Fett skönt.... men jag var helt slut så jag badade inte så mycket.... 
Nu sitter jag och ska plugga spanska, har prov på måndag, skulle igentligen ha det ida, men jag var ju ledig HEHE ♥

Imorgon ska jag julhandla på en asbillig affär... sakerna kostar bara runt 10-30 spänn! ♥

CU in sweden ♥


Kommentarer
Postat av: Nel-Li Klantig Helliumannen Morero♥

HAR DOM TAGIT BORT ALLA ROLIGA SAKER?! typ båten o sån skit? o rutchkarnan (stavning) D: D: D:

2011-12-09 @ 18:17:33
URL: http://morero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0