Me and my friends! :) L♥VE U!

me and my beautifyl friends, at least two of them ♥

Tjabba tjena hallå! just nu sitter jag och har tråkigt, e typ helt slut och död hehe Idag har jag varit med Nel-Li, vi kollade på ''hitta Nemo'' haha, fan vad vi garvade ihjäl oss! hehe Sedan så gjorde vi en helt okey pizza, 3 st ''inkl den lilla pluttpizzan'' Varsin och en till Noomi 

Lite tunna men det gick la ann Imorgon ska jag inte göra så mycket, men på söndag ska jag till Kyrkan och efter det ska jag & Emma julhandla på gekås 

1:a December! göttans, nu kommer julstämningen in! Whihoo! Julkalendern gick ida, så var tvungen att kolla på det & Öpnna min chokladkalender haha 
C U! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0