Svar på komentar ♥

Lisa om Mee want it!!! :) ♥:
vad hittar man den tidningen? :D

Svar: Sry... för att jag svarade lite sent ''men bättre sent än aldrig''

Den hittar på i vanliga matäffarer. Kvantum, Hajen, Coop osv! ♥
det kommer nya nummer varannan månad ''en gissnig''
Du kan söka på det på google så kommer det säkert upp någon sida där du kan prenumerera på det eller så sticker du bara till affärern och kolla om du hittar någon ♥ kostar 129:- 

Hoppas du fick din hjälp! ♥ :P
.
.
Inte kul :/ om FML asså! :*(:
Hur tappade du den? 
Var det inte du som hade försäkring? 
Byt ut den vita skärmen mot en brun det som är så fint, haha skiiiii! :)

Svar: Hehe, jooo jag skulle sticka till vardagsrummet med min mobil och dra mig lite där. Så jag gick typ 5 steg och KRACH!!! ner på vårt stengolv i köket... ''jag kom på att jag satt i min laddar till iphonen till datorn, så glömde jag att ta av laddaren... smart som jag eee! FML!

Joo... jag har försäkring... men det ''gills/ går inte på försäkringen'' om det e självförstörande.. dvs om jag har tagit sönder den själv... det täcker bara om det var sönder när jag köpte den eller om det blev några '''tekniska fel''

HAHA... Eller huuur!? brunt som är min favoritfärg... hur visste du det? :P 

Kommentarer
Postat av: inte kul :/

jaha för en kompis till mig tappade också sin iphone fast en 3gs mot ett stengolv och hon hade försäkring men det gällde inte så det var därför jag undrade! :)

Jag är synsk förstår du eller kanske du kan byta den till gul, min fsvvo färg så jävla snyggt! men du kan få min teglesten och så kan jag få din lagade gula iphone! :)

2011-12-08 @ 09:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0