Den är lagad!! :) ♥

Hejsan alla!! :)
.
Har inte bloggat idag och nu har jag inget att göra... så jag tänkte att jag skriver lite i bloggen :) ♥
.
Och goda nyheter har jag med!! :) ♥ Min dator som har varit sönder
är nu lagad!! :) Riktigt gött... så då hade jag tänkt att lägga in någon bild när jag hämtar den
som det borde bli imorgon... Men först ska jag klippa mig, sedan kanske sticka till
ÖB med bene och se om jag hittar
ytterligare några priser. och Sedan måte jag hämta ut en bok, och sedan mobil & Dator. ♥
.
Ganska mycket jag har att göra imorgon och sedan på onsdag så
ska ju jag, Bene, Emma & Jenny ha spelkväll.. ♥
.
Så antaglien kommer det bilder på torsdag :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0