Imorgon USB minne & Fota

Halloj... :) ♥
.
Det första jag skriver e att från & med nu kommer jag att skriva min NAMN på bilderna
ifall att någon på något sätt snor bilderna & säger att det e den som har tagit den :) ♥
.
Idag så skulle jag ju köpa ett USB minne men det glömde man ju helt enkelt bort... hehe
så jag hade tänkt att köpa det imorgon.... & kanske lite mer kläder mm :) ♥
.
& blir det fint väder så hade jag tänkta att fota en hel del... både växter & kanske ännåu några
bilder på min pappas systemkamera :p ♥man fick ganska mycker inspiration & ideer när man fotade de :)
.
så jag tipsar er där hemma: har ni någon gammal systemkamera eller något
liknande.. fota den :) ♥ Det e riktigt skoj... :) ♥
.
Och på söndag så ska jag till LISEBERG med Emma :) ♥
Längtar fett mycket :)
.
så schemat e ganska fullspäckat... eller vad man nu ska säga...
Men... har ingen något att göra.. & som älskar att fota!? Hör av dig :) ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Söndagen kommer att bli grym! Längtar också fett mycket! <3

2011-07-02 @ 14:17:29
URL: http://eemmasophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0