Snart e det dags...

Hejsan! ♥
.
Anledningen att jag bloggar just nu e för att jag inte har något att göra :) ♥
.
Idag har jag typ varit med Alma... vi har spelat lite spel och ätit ''lite'' chips som vi köpte ida :) ♥
Sedan tittade vi lite på tv och chillade
.
Nu sitter jag vi sängen och ska snart lägga mig... elr!? hehe har inte direkt bestäm mig än..
Imorgon hade jag försökt att lägga in några bilder... men jag ska ju
vara med Emma innan så vi får se :) ♥
.
Snart ska ja klippa mig och jag måste hämta en bok, och min jobbiga mobil ^^
.
Sedan ska jag, Emma, Bene & Jenny typ ha en spelkväll som vi hade förra året fast då var Nel-Li med och inte Emma  elr Aa... ni fattar :) ♥
.
Nu e det bara mindre än en månad kvar tills skolan börjar och nu kan man tyvärr inte släppa det på
något sätt!!! Helt otrolit!!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag heter Emma och inte Ema Hehe..♥

2011-07-24 @ 12:06:08
URL: http://eemmasophia.blogg.se/
Postat av: Anonym

FÖRRA året INTE föra

2011-07-24 @ 21:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0