Sista dagen i Spanien!!!! :( ♥

Foto: jag
.
Sista dagen i Spanien... sista gången man ligger på stranden och läser en bok & lyssnar på musik!!!
.
Kommer att sakna Spanien!!!! :) ♥
.
Men inte ska man gråta över spild mjökl!? haha :) ♥
Idag ska vi bada, shoppa lite... (om man nu hittar något) och förmodligen gå på en restaurang & så klart packa sina saker :P
.
Imorgon åker vi som sakt. Någon gång mellan: 13.00-14.00 och frågan e vad man ska göra i
typ 3h eftersom att vi går ut från hotellet 10.00 :) ♥
.
Sedan e man i SVERIGE vid 20.00 tiden och då kan man SMS... som man såklart inte kan
göra i spanien ^^ ♥ Tänkt dig: 10 LÅNGA dagar utan... utan att kunna andvända
sin Mobil på rätt sätt!? :( Funkar inte!!!
.
Nu sitter man i alla fall och redigerar en hel del bilder... Hela mitt USB minne e absolut snart slut!!!
& När jag kom hit så hade jag lite mer än halva USB minnet fullt... :) ♥
.
♥ Fina Minnen!!! ♥
.
PS: På bussen så kommer jag förmodligen trixa lite med massa bilder... så ni kan ju räkna med att massa bilder
kommer upp mågon gång när man har kommit hem :) ♥

Kommentarer
Postat av: Johan & Christine

Välkomna hem! Här är 28 grader varmt så ni kommer att känna er som hemma...

2011-06-28 @ 09:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0