Fredag imorgon ♥

Foto: Jag
Fredagar menas att vi har Sovmorgon!
.
Nu sitter jag och lyssnar på musik, redigerar bilder från idag
& gör tråkig engelska... ''Men vi har i alla fall tur med vädret'' :P
.
Kanske någon mer bild dyker upp senare :)
Det är inte så mycket mer att skriva men på lördag kanske jag
följer med Bene för att prova på att gymma ♥
.
Jag går ju inte i någon sport, och pappa går nästan med på att betala
om jag vill fortsätta ( 60% ) typ :P
.
Idag har har vi haft matteprov, gick väll sådär om jag ska
säga det själv ♥ Men nu har man fått gjort det, och
NO lektionen fick vi reda på att vi snart ska ha  prov där med liksom!!? ^^
.
Hallå!!! Hur tänker det!? Vi har 2 prov nästa vecka och så menar de att vi
ytterligen ska ha ett till efter den veckan ^^
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0