Breaking Dawn ♥

image description
målade denna bild ida :) ♥ hade inget att göra XP

Hej! :), sorry för att jag har glömt att blögga ida, men jag har varit seriöst död + att tiden har gått så himla segt.
Jag vaknade typ vid 10-9 tiden och åt frukost som vanligt, sedan har jag bara legat med datorn & mobben hela eftermiddage.... och kvällen meee X) SMS med lite fölk, checkat lite things m.m. 
.
Breaking Dawn: Jag, Emma & Nelli kollade ju på Breaking dawn igår, glömde att skriva ett snabbt inlägg innan vi skulle sticka... men, men... Efter skolan ''igår asså'' XP stack ja & Nelli hem till mig, kollade på Eclipse, väntade på att Emma skulle komma till mig & sedan kollade vi en stund på Madagaskar 2 XP 
.
Filmen var riktigt bra! Ni måste se den, fast den var dock inte min favvo film utav alla twilight filmerna, men den var otroligt spännande + att slutet var ju en ''typisk, fortsättnings slut'' HAHA, får ju nite avslöjja det, men jag längat till Breaking dawn PART: 2 kommer ut, nästa år!!!!
.
Men nu sitter jag och blöggar, skriver en lååååång roman HAHA sry hörrni, det e inte så lätt att skriva med små bokstäver XP men nu ska jag sova, ska förmodligen vara med Fille imon och  plugga för svenska provet mee... och lite redovisingar, om jag orkar och hinner! SES 

Kommentarer
Postat av: Heliummannen ♥

Nu campar dom väl!!! :D

2011-11-20 @ 00:10:02
URL: http://morero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0