bron/ Broen :D

varje onsdag kommer ett program som heter BRON eller broen, det e både dansk & svensk deckar serie!
Den äger! nästsista avsnittet som var igår, var skti bra XP kan inte vänta tills nästa onsdag! :) ♥
.
Nu har jag blöggat en hel del, och inte så mycket text med! Impad eller vad! :) Jag kollade på Tintinss äventyr, med Johan. Det var bra, mycket bra 3D effekter och allt, men det saknades lite tyckte jag :) men jag e ganska kritisk så HÖHÖ

Imon ska jag, Emma & Knelzor kolla på Breaking Dawn! ♥ nu när de redan har ändrat åldersgränsen till 11års gräns :) ♥ E Fett taggad, kommer typ bara tänkta på det ikväll ♥
Nää nu ska jag sticka ner och äta mat, sedan får ja ta och göra lite svenska, hann/orkade inte göra det innan HAHA!
CU! ♥

Kommentarer
Postat av: ellennn

vilka fina bilder du tar! Har också en Sony kamera haha :)

2011-11-19 @ 12:45:25
URL: http://elleenjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0