Glömde blogga :/

Bilder från google ♥

Hann inte blögga innan när jag kom hem, men jag & mamma stack och handlade lite... :) Sedan har jag inte gjort så mycket, legat i soffan och ätit massa mackor XP men nu sitter jag och skypar lite med Knellzor, ska snart ta och sussa, eftersom att jag är & var helt död i skolan idag...
.
Men det blev ett kort inlägg! Juste, glömde en sak, väldigt viktig sak! 
Det e ''bara'' 5 veckor kvar i Skolan ''piip'' , sedan e det typ bara 2 dagar kvar till Julafton! Längtar så mycket tills det blir snö! ''Fördel: att det blir liiite ljusare, eftersom snön e vit och lyser upp marken'' och det e mycket mer ljustämmning! ♥ HAHA, men ni få ha det bra, ska snart ''när jag hinner'' ut och fota lite eftersom nu har man liiite mer erfarenheter efter den roliga fotokursen jag var på i helgen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0