Roligt :) ♥

Tjenare, sry för en as dålig uppdatering nu det sistonde... :) ♥
Men jag har inte haft tid och lust...
.
Men jag ska bättre mig när det gäller, det nu när många har klagat på mig m.m. haha ♥
Nu sitter jag i skolan och har dö tråkigt, har spanska nu och håller på att öva på en redovisning men jag pallar ärligt talat inte det! :( ♥
.
Ska på konfa träff ikväll, 4-6 och det kommer inte bli världens höjdpunkt ida! :( ♥ Sedan blir det väl att jag får sticka dit på söndagen med... Det e ju första advent! ♥
.
Imönn blir det nog att böwla med the Girlz, kan ta med min kamera och ta lite bilder då :) ♥
Och snart, kanske 1 och en halv vecka kvar så ska i åka iväg mot denmark! ♥
.
Nää får fortsätta nu... :) blöggar kanske mer ikväll, om jag inte ligger död i soffan och pluggar lite haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0