Skoldags igen! :) ♥

Tjenare bloggen! :) ♥
Nu på sista tiden så har det gått liiiite dåligt med blöggandet... men men! :) ♥
Har iaf inte glömt er! ♥
.
Idag var första dagen i skolan på en vecka! känns ändå ganska skönt att vara tillbaka... (Träffa alla sina vänner)
men läxor och prov, e det sista man saknar! :) Vi fick reda på vårt SO prov som vi gjorde på torsdagen innan lovet och det gick BRA! :) fick A, A, B, A så jag är fett nöjd, men sedan har vi 2 stycken redovisningar, Engelska och NO så det ska bli intressant hur det kommer att sluta! :) ♥
.
Så därför har jag och Emmsis redovisat för varandra, så nu sitter det ändå lite mer än det gjorde innan! :) ♥
Imorgon ska jag vara med Moa, vi ska nog plugga och sedan fota lite i naturen... måste ju passa på innan snön kommer (inte för att det kommer på ett tag) men, men :)
.
Men på LÖRDAG! då smäller det! :) ♥ känner på mig att det kommer blir BÄST! ♥ Ett gäng ska typ sova över hos mig, visst det kommer blir kaos men det e det värt! :) ♥ Vi ska typ bada på eftermiddagen, laga tacos (som vanligt) kolla på en film och sedan typ hitta på något roligt! :) HAHA det e inte bestämt direkt men det e ungefär något sådant vi ska hitta på! :)
LÄNGTAR redan! :) ♥ PS... Moa, Sara, Nelli jag kommer inte vara typ död då! :) ♥ HAHA så ni behöver inte oroa er!

Nää nu får jag sluta innan jag skriver en hel ROMAN! kommer inte upprepas igen ♥
CU ♥

Kommentarer
Postat av: Moa ♥

Ska vi va imorgon eller inte? :P haha, lördag blir bäst! :D <3

2011-11-07 @ 22:41:12
URL: http://moabergemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0