The last butterfly! :'( ♥

image description
image description
Fick värsta återfallet av sommaren igår! :( ♥

När jag kom hem från skolan så såg jag en fin fjärill sitta vid vårt lilla fönster och stirra ut mot regnet! :) ♥
Stackarn! Kanske den sista man ser på ett tag!? ♥
Nog om detta nu, nu tar man nya tag ♥ Idag, vaknade jag en aning tidigt, eftersom att jag har sovmorgon till halv tio, men jag var tvungen att pragla in lite spanisch in my head ♥ så då gick jag upp klockan 7 :) HAHA
Idag blir det plugg, plugg, eftersom att jag har matteprov på måndag! Asså, måndag prov!? vilken dåligt val! :(
men,men, så Aaa det e vad jag hade tänkt att göra idaag :(

Kommentarer
Postat av: LOVISA PHOTOGRAPHY ♥

Var gärna med och tävla i veckans blogg! :)



http://solkvints.blogg.se/2011/november/veckans-blogg.html#comment

2011-11-26 @ 13:46:01
URL: http://solkvints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0