10 saker! ♥

- Jag äter inte godis, bara choklad
- Jag hatar spindlar, myggor och eld!
- Jag har gått i: Pingis, badminton, handboll, gymnastik, spelat gitarr och gått i shack!?
- Jag är en perfektionist och jag e noga med allt och ska vara ''nästan'' perfekt! ♥
- En normal lunch för mig tar runt ca 40 - 60min och kan dricka upp till 7 glas juice
- Jag hatar ojämna tal, ''allt jag gör måste jag har gjort antal jämna gånger'' mest när jag var liten
- För mig kan det ta låååång tid för att läsa en bok ''började med en bok i sommras och har inte läst ut den'' :P
- Jag luktar/sniffar alltid på böcker, gammla som nya! :P
- Varje gång jag går upp eller ner för en trappa måste jag räkna stegen
- Jag kan inte vissla - undantag ibland går det ♥
.
Där fick ni lite personlig fakta om mig :) ♥
Nu sitter jag med Nel-Li och vi ska plugga lite hemkunskap :) Whohooo! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0