Chill dag! ♥

Foto: jag
.
Heej! ♥
.
Har inte blöggat på ett tag... eller!? HÖHÖ
.
Nää men jag har inte hunnit skriva, p.g.a alla läxor och prov :p
Men idag har jag inte gjort så mycket mer än att har varit i skolan, och sedan chillat hemma
när jag kom hem! :) ♥
.
Imorgon ska jag förmodligen städa badrummet och toalett, det beror på om jag orkar
''vi har fått en hemkunskaps uppgift utav vår lärare'' jag skulle aldrig gjort de annars/ frivilligt! :P
.
Vi fick tillbaka vårt matteprov ida! :)  ♥ Fick 22 utav ca: 40 poäng, SÖG!
och matte som är mitt starkaste ämne!? men
det finns en annan anlidning ''delvis'' varför det går dåligt :P ♥ HÖHÖ
.
Nu skypar jag med någon/ några ♥
ska snart gå ner och chilla vid tv :P
CU! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0