Mina presenter som jag fick ♥

Midnight Fantasy-Britney Spears Parfum.
Close up filter +10 till min kamera ♥ Funkar dock inte på mitt objektiv men ska spara till ett nytt.
En Extern hårddisk åp 500GB ♥ Har redan tagit slut med på än 30GB 
En grön pippitröjja 
Ett par varma och gosiga vantar 
En hundra lapp från min Farfar och Farmor 
Foton: jag
One By One mascara  
De sista bilderna blev lite fail... men det får ni leva med 
Dessa saker har jag fått när jag fyllde år.
+ En privat kurs om fotografering i en timma ♥ och en Produkt studio!! ♥ visar mer bilder på studion i ett annat inlägg senare 
.
Nu ska jag snart ha SO inte roligt typ 70 min men men... :)
Bloggar mer senare hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0