Snart e designen klar :) ♥

WE ♥ IT

tjenare, nu sitter jag och håller på att göra en ny design, så nu sitter jag med 2 datorer och geekar lite XP
ikväll har jag chillat och pluggat lite, sedan kom johan och vi han har hjälpt mig med min blogg, så hela höst designen e nästan klar, kommer upp så snarast som möjligt :) 
.
Imorgon måste jag plugga lite, hopppas inte det men förmodligen, sedan så ska jag vara mednågra kompisar och vi hittar nog på något på måndag så ska jag till tandläkaren, Wihooo!! och på onsdagen blir det konfaträff :) så det ska bli lite kul faktist förutom tahndläkaren så klart, jag var ironisk innan XP
.
Nää men nu måste jag fixa min header, ska fota lite när jag har tid och göra en annan header, men när jag lägger ut den nya designen så får det bli en header så länge helt enkelt :) HÖHÖ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0