WE ♥ IT!

Från WE ♥ IT! :)
.
nu sitter jag och pluggar SO som vi har på tisdag, ett prov då :(
Sedan om jag orkar och får så är jag med Sara, Tova, Arna & Nel-Li... dock blir det inte att sova
över eftersom vi inte har något place att vara hos :(
.
Idag har jag inte gjort mycket, varit i skolan och haft SPANSKA PROV! det gick sådär... hade för LITE TID! så det e ju lite tråkigt, sedan har jag varit med Nel-Li, Tova, Arna och Sara och sedan stack jag hem efter att vi har dampat och snackat lite och nu sitter jag med massa böcker och papper som jag måste läsa, inte roligt alls :(
.
Men, men det e som det e....
imorgon blir det plugg och kanske kompisar, Johan och William ska nog sova över (HOPPAS JAG) så kan han hjälpa mig med designen b.la HÖHÖ

Kommentarer
Postat av: Anonym

när avslutar du din fototävling? :)

2011-10-22 @ 10:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0