Dagen tillbringad med Bene ♥

Foto: Bene
.
Hej! :) ♥ Äntligen!!! HÄR får ni en ''bra'' bild på mig :P ♥
Nää... men jag blev i alla fall nöjdast med den! :) ♥
.
Hoppast att det var okey för dig: Bene, att jag lånade bilden utav dig som du tog på mig :P ♥
.
Nu sitter jag & Redigerar lite bilder.... jag håller ex: på med en till kloning... :) ♥ som jag
& Bene gjorde ida... lite lustig får man väll säga att den var
.
Nu/ snart sticker jag, Mamma & Noomi till Johan ♥ vet inte vad vi gör där
men det brukar alltid vara något roligt...
.
Imorgon ska jag inte göra så mycket... :)  ♥ Kanske, fota lite i trädgården..
eller va me någon... vi får se vad dagen tar vägen :) ♥
.
Men nu måste jag fortsätta med redigeringen innan vi ska sticka :) ♥

Kommentarer
Postat av: Bene <3<3<3

Ja det var okej :D

Du MÅSTE ha den på din nya header!!

För den e så grym asså! :)

2011-08-16 @ 21:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0