Dag 1 - Om mig ♥

Taken by the Beautiful Emma ♥

Om mig själv, tja... asså jag har ju en hel del saker som jag kan rabbla upp men tro mig, det blir en hel bok på 500 sidor då typ HAHA, kanske inte så långt, men långt i alla fall :)

Så jag ska försöka korta ner det helt enkelt :) 

Beskrivning av mig:
Jag heter på Mathilda ''haha'' Men mitt riktiga nanm är Disa, Mathilda, Anna, Fu Ericsson
Jag är 14 år gammal och fyller år den 15 oktober. Jag är född i Kina, i en stad ganska nära huvudstaden ''don't remeber the name of it'' Men mina Föräldrar hämtade mig från ett barnhem när jag var 1 år & 8 månader gammal. Min riktiga mamma lämnade mig vid en polisstation när jag bara var 3 dagar gammal och sedan dess har jag kämpat för att överleva ♥ Så jag har absolut inget minne utav hur de ser ut och vart de kan vara ''om de ens lever'' 

Jag bor här i Varberg och ha de GOASTE vännerna man någonsin kan ha det! Kan inte fantisera hur mitt liv skulle se ut utan dem ♥ ''det existerar inte'' 
Min favorit maträtt är Pommes Frittes & Tacos, man kan säga att min första ''riktiga'' maten jag åt var Pommes i en MacDonalds affär så det e lite varför jag älskar det kanske!? :)
Min familj besstår utav 5 personer: Min mamma: Anna, Min pappa Ingemar, Min syster Noomi, Min storebror Johan! och sist men inte minst, den viktigaste personen! JAAG! ♥ ''haha''

Jag har flyttat runt lite hur som helst, kanske runt 7 gånger men kanske minns 3 stycken utav de... det är inte skojj att flytta. Jag har bytt skola en gång och gick där i 1-2 år, sedan bytta jag tillbaka till den första skolan :) och där kommer jag förbli! 

Mina personligheter:''om man ens kan kalla de så''
Jag är ALLTID rättvis mot folk, frågar någon om hjälp med vad som helst så hjälper jag till direkt, även om jag har något viktigt som jag måste göra så går ALLTID mina vänner före mig! 
Gör det mesta för att göra min vänner glaada! 
Så man kan inte säga att jag är en egoistisk person, iaf inte mot mina vänner, där hemma så e det ganska mycket... tja aaaa :) HEHE

Jag gillar inte när man kritiserar mig och säger saker till en.... jag har fått en aning mycket kritik från folk och är så less på deet!! ♥ Fattar inte varför man ens gör det'' Vad tjänar man på det? Att kritisera folk, visst man kan ha det i huvudet men att säga det till några andra eller till personen!! Serii! ♥ det e så sjuuuuk.. man gör ju bara någon ledsen! Håll reda på er själva och låt andras liv vara! man har inte där att göra!
Sedan om någon kanske säger ''fula'' saker till en så kan jag bli ganska upprörd, genom att bli sur, igga personer osv... så sånt hatar jag! 
Eller om någon utnyttjar en.. ex om någon frågar om den kan vara med en bara för att få hjälp med något eller... Aaa... det kan vara vad som helst! så gryymt! Falska vänner helt enkelt! Inget att leka med! 


Sporter:
Jag har gått i Handboll i kanske 1 och ett halvt år ♥ (Gick i samma lag som Moa) Men när vi hade brist på 97:or så slutade jag eftersom att vi var tvunga att spela med 96:or eller 99: sedan... Sedan har jag gått i Pingis, gick kanske några veckor tillsammans med Nel-Li. Jag gick i Badminton & Gymnastik med. Jag hoppade runt lite i Gypman...
slutade & började slutade och började, sedan var det fett tråkigt så slutade för gått HAHA 

Mina djur:
Jag har haft en Kanin. Pelle Kanin ''efter en barnfilm som jag älskade när jag ar liten'' Fast han rymde hela tiden så vi sålde honom. Jag har haft flera fiskar. ''Begravde en i en tändsticksask och grävde ner den i trädgården''
Har haft en ''Råtta/mus/ökenråtta'' Well... mamma ''dödade den'' men innan den dog så fick den runt 16 andra små ungar som vi tog hand om, när de var stora så sålde vi de till några andra.

HAHA!! Kom ihåg att jag hade grodyngel som blev till stora äckliga grodor... ni vill inte veta vart jag hade de...

Fritiden:
På min fritid så fotograferar jag! Älskar de! det är jätte roligt, funderar kanske på att sälja min Sony a290 och köpa en Canon eller Nikon, vad tycker ni? :) Sedan pluggar jag till skolan... inte sköjj alls & är såklart med minaUNDERBARA vänner! Annars sitter jag vid min dator och spenderar min tid på olika hemsidor, dels FB! 

Så det var ganska mycket om mig själv :) 
haha lite låångt men aja! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0