Svar på kommentar ♥

Nel-Li Klantig Heliummannen Morero♥ om Hejsan Danmark! <3:
HAR DOM TAGIT BORT ALLA ROLIGA SAKER?! typ båten o sån skit? o rutchkarnan (stavning) D: D: D:

Svar:
Hehe njae... de ''flytande'' djuren och de ringarna e borta,
de har ersatts med ''större'' ringar och 2manna ringar (stavning) Sedan så har de tagit bort ett skepp (om du kom ihåg så fans det 2 bruna ''piratskepp'' som man kunde spruta vatten från ''kanoner'', kommer du ihåg det?)
De har tagit bort 1 sådan men ''kanonerna e kvar''

Rutchkanan (stavning) har de gjort om TOTALT!! Bättre är den nu! ♥ den e större och man har en ''luftringar'' som man sitter på och åker ner... det e massor utav lampor och sedan blir det kolsvart ♥ Fett FRÄCKT! + den e längre! men den lila ormen finns inte kvar, om du ville leka i den ♥

De har kanske runt 5 stycken bubbelpooler och massor utav ''exotiskaljud'' (man hör delfiners ljud om man är under vattnet i vissa'' FETT HIGH TECH! ♥

Det finns också en restaurang och en bastu med :) ♥ Det finns en pool som man kan fortsätta att simma ut till en utepool, där finns det en bubbelpool och en bastu (tror jag) ♥ Sedan så finns det en strömvirvel runt poolen. 

Där är den nya rutchkanan ♥
Bilder från Google och deras hemsida 

Kommentarer
Postat av: Nel-Li Klantig Helliumannen Morero♥

Va fan?! jag måste te danmark!!! XD

o jag jag kommer ihåg pirat skeppen :D

2011-12-09 @ 23:21:50
URL: http://morero.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

jag har vart där! :D

2011-12-11 @ 18:00:34
URL: http://feliciatorres.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0