Tisdag :)

Hejsan alla :) ♥
.
Nu sitter jag i sängen med min vanliga dator... visst det känns lite konstigt för jag har vant mig vid
att andvända mac :) ♥
.
Idag har jag köpt slut på mina pengar helt och hållet typ :) och alla priser är färdiga
fast imorgon så ska jag
köpa en chokladask som vi ska ha som första pris ♥
.
Nu när jag har fått tillbaka min dator hade jag tänkt att fota lite saker som
jag har köpt på sista tiden och på annat :)
som ex: ''Te partyt'' eller lite blommor ♥
.
Sedan hade jag tänkt att ha en tävling, typ veckans blogg eller något annat :)
Fråge vecka mm ♥
.
Men vi får se hur vi gör :) men nu ska jag äta choklad och kolla på en mysig film :) ♥
Kraam :) ♥

Kommentarer
Postat av: Bene <3<3<3

Du menar la att du har tagit slut på typ alla dina PENGAR inte dina kläder!! ;) Nu blev det lite fel... Haha igen..

2011-07-26 @ 22:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0