Fredag imon... :(


HÖHÖ lite väl brusiga XP, men bilden var igentligen till en annan sak :) ♥
.
Heej, nu kommer det äntligen lite nya bilder, helt färska, tog de när jag kom hem från Fille 
Det var till en annan sak, men så tänkte jag ju på er & bloggen så jag la ut de
känner att det bli för tråkigt med bara photoboth bilder och annat XP Man kan säga att jag är HELT DÖD HEHE men det får jag leva med. Imorgon är det fredag, veckan har gått så himla fort! inte roligt alls :( vill ha en till veckas ledighet.
.
Nu sitter jag iaf och sms med Emmaoch lyssnar på go musik! ♥ Finns det något som är bättre!? Knappast XP HÖHÖ
Imorgon ska jag vara med Emmsis HÖHÖ ''ditt nya smeknamn'' vi ska göra klart vår Engelska redovisnig och förmodligen hitta på något mycket roligare efter det :) ♥ Sedan i helgen vill jag typ bara chilla, göra klart annat som man ''ligger efter i'' och kaaaaanske vara med någon anna ;) ♥

Kommentarer
Postat av: f.d Emma Ek

Bättre det än Emma Ek :) <3

2011-11-03 @ 17:22:04
URL: http://eemmasfoton.webblogg.se/
Postat av: Najna

Den första bilden var jätte snygg :D

2011-11-04 @ 19:53:01
URL: http://najnathebajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0