Gudstjänst :D

2 bilder på en ''liten kyrka'' som jag har lagt ut förrut

Tjenare, just nu sitter jag och glor på tv:n Ska faktist snart Söööva, har plöggat ihjäl min hjärna, Helgen har både varit rolig och tråkig! :) Jag, Moa, Fille, Emma & Nel-Li bakade jätte fina pepparkakor, ''brände dock en plåt'' Sedan stack vi och åt Pizza, jag, Emma & Moa, delade på en eftersom att vi åt för mycket deg och pepparkakor innan så vi åt inte så mycket var. Sedan hyrde vi en film och stack och sovde över hos Sara 

Vi var tvugna att sticka upp vid 9 och städa och göra oss iordning eftersom att Sara, Moa skulle till the Kyrkish! 
Gudstjänst, det e ju Första advent idag, och på torsdag e det 1:a december!! så snart börjar Julen närma sig! Vid halv 5 stack jag och Nel-Li till Kyrkan för en gudstjänst ''vi hamnade inte i samma grupp som de andra'' och jag tyckte faktist att det var lite mysigt ♥ lite mer Julstämning, HAHA Nää men jag trodde det skulle var mycket värre, 

Oj!!! Serri, jag stör mig att jag skriver hela tiden romaner, men det e bara för att jag inte hinner att blögga så ofta, haha + har jag inget att göra så kan jag skriva ganska mycket 

Imörgon e det Matteprov, så nu måste jag snart sööva, så jag orkar att tänka imon, ses 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0