Skola :/

Hittade denna bild :) haha ♥ e ganska söt tycket ja XP
.
Hej! :) nu sitter jag & Ablin, min klasskompis och ska redovisa en spansk tema, fast vi ska bara över som tur var XP
Idag har jag inte gjort så mycket, gått i skolan, är fortfarande där haha, men vi hade eget arbete innan, kom på att jag har en ganska stor + jobbig läxa tills på onsdag så det gäller att göra det annars får jag ett F och det e inte roligt ♥
.
Idag ska jag plugga svenska, har prov imon, känner mig inte så stressad eller nervös, kan det mesta faktist :) haha ♥ Sedan imorgon så måste jag göra klart uppgiften som vi fick :) och sedan ska jag & Emma till stan och göra några ärender.
.
Men nu måste jag sticka, Arna kom nu XP måste redovisa, ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0