Min dag i bilder ♥

Där kom gårdagen i bilder, inte så nogrant och tog inte en bild varje timma utan bara när det hände något speciellt :) ♥ Jag kör nog sånt här lite oftare för jag tyckte det var lite sköjj... har lite bilder från igår på mobilen, kan se om jag får ork att lägga ut lite bilder ♥
.
Vid 4 tiden kommer släktingarna och då blir det mat och snacka lite med det ♥ Så nu ska jag bara chilla lite, ska plugga lite spanska om jag orkar och tvätta toaletten innan de kommer :) Wihooo
.
En SUPER DUPER rolig helg som jag inte kommer att glömma :) ♥
Tack tjejjor!! ni gjorde fördelsedagen gryymt roligt! ♥

Kommentarer
Postat av: Tille - fotoblogg

ser ut att ha haft en mysig dag!

2011-10-16 @ 16:06:29
URL: http://ttillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0