I stockholm!! :) <3

Foto: tova Hej! Nu sitter jag i köket på hotellet. Vi ska tydligen vänta in alla Familjer som ska vara här i helgen. . Vi har åkt tåg till stockholm... Så vi åkte först tå till Göteborg Klockan: 10.00 och kom dit en timma efter "på ett ungefär" sedan Så åkte vi ett annat tåg direkt till Stockholm och Vi åkte tunnelbana Till själva hotellet som heter: fridhemsplan Har jag för mig :) <3 . Senare ikväll ska vi äta på en Kina restaurang så det ska Bli lite mysigt :P <3 hotellet e helt okey... Fast inga toaletter På rummet, och det e ju HEMSK. :) <3 jag ska försöka blogga Så ofta jag kan ny i helgen :) <3 ses nu Måste jag hälsa på alla som har kommit nu hehe <3 ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0