Twilight - Breaking dawn part 2!

Hejsan, har kommit hem ifrån premiären av den sista twilight filmen. Kan säga att den var verkligen storslagen!! :D<333
.
Kan ju säga att det blev en riktig surprise i en viss scen och kan säga att alla i biografen bara flämtade till! :P (när ni har sett filmen så fattar ni vad jag menar)
Som sagtsuper bra film! Kunde inte bli bättre, och har du inte sett twilight, så gör det! En utav de bästa filmerna jag någonsin har sett! :)<3
.
Nu blev det ett långt inlägg, ska faktiskt sova nu :P så att jag väl orkar med att lasta fram frukt och grönt hela dagen imon, suck... :( men sånt e livet XD


Praktik på Hajen

Hej allesammans! :)
Just nu ligger jag och slöar i sängen, har nämligen praoat på Hajen idag och igår och ska göra det hela denna veckan :) Tycker det är ganska kul, om man bortser att man blir helt slut :P
.
Imorgon är det onsdag och då ska jag och några andra kompisar dra ner och kolla på Sverigepremiären av Twilight - Breaking dawn part 2 är sjuukt taggad!! :D<3


Fars dag! :D

Hejsan!
Idag är det fars dag med fint väder ute! :D ska snart dra till mormor och morfar för att fira, samt träffa resten av släkten.
.
Igår hade jag och Noomi vårt släktkalas (bättre sent än aldrig) och vi fick massa fina saker utav dem! :)
Nu ska ja fixa mig, så att vi inte kommer försent <3


RSS 2.0