Everything happens for a reason


Right now!

Heeej! Mobil blogg blir det idag :P

Idag drog jag och Nel-Li till LBS (ljud&bildskolans) öppet hus dag! Var ganska litet men ändå väldigt mysigt! Har faktiskt ingen aning vilken linje jag ska gå nästa år.. :O "ju mer man tänker på det ju mer förvirrad blir man"

Annars har jag bara tagit det lungt idag med en film eller två och även lyssnat på en hel del musik :P


Helgens händelse!

Tjenixen! :) just nu har jag gjort klart en engelska uppsatts som skulle vara klar tills idag! skönt att det är gjort. Helgen har vart den bästa på ett tag, eftesom att helgerna brukade spenderas åt plugg hela tiden men denna gången hann man göra roliga saker! Jag och några andra tjejer tog med Tova som inte hade någon alls aning vart vi skulle åkte till Sannarpsbadet och badade och hade det super kul! :) Drog även till donken på kvällen som var riktigt trevligt. Här kommer några bilder ifrån helgen! (Y)
 



RSS 2.0