Min dag med Linn ♥

Så här såg min dag ut :)
.
När Linn kom till mig så föreslog vi att vi skulle ut en sväng i det fina vädret som
jag bara älskar! ♥
.
så vi tog våra cyklar och åkte strandpromenaden till kapellet vid
apelviken. Så jag fotade lite, sedan stack vi till det gamla vattentornet,
fick syn på en rolig duva lite längre fram, stack till ICA och
köpte lite sallad & Cola, cyklade längst upp på fästningen och åt där,
stack till den nya hamnkiosken och tog en glass och till sist
åkte vi ända ut till Coop och köpte tuggumi och på hela den streckan
träffade jag 4 st: klasskompisar. På vägen hem såg vi ett rådjur stå
och klia sig. Var bara tvungen att sticka fota den. ♥
.
Vi cyklade över HELA varberg typ, massa sevärdigheter och andra saker. Roligt men man
blev helt slut efter det.
.
Nu sitter jag och redigerar mina bilder  och lyssnar på musik.
Har fått en aning mpnga kommentarer och jag är hur glad som helst! Fortsätt så :)
Mer bilder kommer i ett annat inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0