William & Lååång Fredag

Här en bild på William när vi är ute och går :)
.
Nu sitter jag och sysselsätter mig själv med lite... jag vet inte vad X)
Nää men jag fixade precis mina skor som var helt smutsiga & ändrade skosnörena
som var helt ojämna.
.
Idag ska jag vara med Linn en stund, får se vad vi hittar på  :)
Det är ju Låååååång Fredag som innebär att stan är stängd, men fint väder är det
som vanligt & det är ju gött. ♥
.
Bilder från igår (Blev inte så många) kommer senare ikväll, har inte hunnit
lägga in de än på datorn. Som sagt, kanske framöver kommer jag att
fixa lite tips om hur man kan redigera sina bilder på vissa program :)
.
Men nu ska jag nog lyssna på musik och vänta :) ses ♥

Kommentarer
Postat av: Leah

Hej hej Mathilda! Råkade slinka in hit på ett banaskal genom Ullas fb. Du minns nog inte mig, men jag passade dig ibland när du var ett litet barn ;)

Jätte fina foton du tar och jag önskar en glad påsk!

2011-04-22 @ 13:29:35
URL: http://shadoxbeat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0