Första skoldagen! :/

Show me how to burlesque - Christina Aguilera
.
Hej! :) eller god kväll ♥
Första skoldagen e avklarad, gick väl ganska sådär! :) ♥ Lite krångligt schema...
.
Vi hade några lektioner... fast som tur var har jag inte fått läxa... än i alla fall!  :P ♥
Skola imonrgon med! :) Börjar med en seg so & sedan B-språk
.
Efter det ska jag nog sticka ner till stan med mamma, göra några ärenden ♥
Sedan på onsdagen ska vi: 8 - 9:or sticka ner till kåsa och typ ha en ''lära känna dag''
.
Men, men... idag har jag inte gjort så mycket... ''glömt massa skolpapper hos Emma'' ♥ och jag har inte fotat heller för den delen... får se när det blir av ♥
.
Nää nu ska jag snart gå och lägga mig! :) ♥ Kraam!
.
Jag kan tipsa om denna filmen:

''bilder tagna från google''
.
Burlesque! ♥ Fett grym e filmen...
e inte så bra på att beskriva saker men, den handlar om
Alice ''kallas för Ali'' som älskar & danska & sjunga, hon bor i en liten stad och bestämmer sig för att flytta till
Los Angeles. Där hittar hon en Karriär i en bar och gör allt för att nå toppen! ♥
.
Filmen bjuder på massor utav dans & musik och även lite Romans ♥ Fett grym! Måste se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0