Noomi ♥

Foto: jag
.
jag har tagit bort mitt ''coperights'' fast det betyder fortfarande att det e jag som
har tagit bilderna & ingen får kopiera alla bilderna i min blogg! :) ♥
.
Hej föresten alla Goa folk! :) ♥
Nu sitter jag vid datorn och håller fullt på med att redigera massor utav bilder! ♥
.
Denna bild på Noomi är bara en utav massa bilder på henne som jag blev nöjd med
som kommer upp lite senare.
.
Idag har jag som sagt tillbringat min dag med att vara med Emma ♥
Först gick vi ner till apelviken & tog massa fina bilder, på både snäckor och på varandra
Så efter alla bilder e klara så ska jag börja med min header! ♥
.
Efter att vi hade varit på stranden... ''den mest perfekta dagen'' så stack vi
hem & bakade banana split! ♥ Mums...
och kollade lite på tv sen :) ♥
.
Jo just det.... när jag skulle hem så gick jag hela vägen hem från breared till mitt hus! ♥
Tog runt 20min :D men det var väldigt mysigt! ♥
.
Emma var så gullig och lånade sina älskade ROSA hörlurar till mig, ''hade glömt mina där hemma''
TUSEN TACK! ♥
.
imorgon sticker jag till gekås... får se om det kommer ett inlägg på morgonen...
:) ♥ annars blir det ett på kvällen.
.
Oj!!! :) ♥ hehe kände att detta blev ett ganska långt inlägg :) ♥
Förlåt! :P ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0