2# In my hand! ♥

Jason Derulo - In my head 
''Jag tycker att det låter ibland att han säger: - In my head'' HEHE ♥

Tjosan! 4:E advent Ida!! 
Gött! bara till lördan kvar som man får vänta tills Tomten kommer med sina paket :) 
Tagga! 

Idag har jag inte gjort ett ända skit... skulle igentligen julstäda mitt rum men så lat som jag e så har jag bara degat framför datorn och kollat på massor utav random program Ätit lite choklad och tjöckat mig lite 

Måndag imon! Älskar måndagar! ♥ Matte första lektionen och avslutar dagen seeent! :(
Men resten av veckan e det Fetttttttt Chill! 

Kolla på handboll, Julpyssel och annat sköjjigt står på tur innan lördagen! Det kommer faktist blir de bästa veckan på länge! Om jag ska vara ärlig! 

Nää nu ska jag snart äta lite Pommes :P men Körv, sedan ska jag duscha! Yeah! 
CU! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0