Dag 4 - Det här får mig att gråta

Det här får mig att gråta:

Asså jag är inte en sådan person som står och gråter när andra är omrking mig... det e nästan lite jobbigt tycker jag

Men i vissa fall när jag ska berätta något hemskt eller jobbigt så har ja gtyp ''gråten i halsen'' Eller vad det nu heter...
Jag är as nära på att gråta men det kommer inget och då låter jag värsta as fult HAHA
''Ni förstår nog inte om ni inte har hört mig innan''

Sedan gråter jag såklart om jag har slagit mig eller Aaa slått mig helt enkelt... men om någon drar ett skämt eller säger något roligt så blir jag på bra humör igen... ''Eftersom att jag har så dålig humor och skrattar åt allt'' 

Detta kanske inte räknas...?
Sedan ibland/ ganska ofta när någon drar ett ''dåligt'' Skämt så kan jag gap flabba och så rinner det ner massa tårar HAHA...

Sedan gråter jag ibland i filmer... kanske inte lixsom Titanic eller några andra ''sorgliga filmer'' (brukar oftas sitta och små skratta till sådana filmer) Jag är lite Random
Utan jag gråter typ till Lilo & Stich, Charlie St Clouds ''visst det är en sorlig film men what EVER'' HEHE
Aaa asså till typ barnfilmer/ disney filmer HAHA, men annars brukar jag inte sitta och gråta i filmer HAHA

Jag gråter självklart om Någon fruktansvärt har hänt eller om jag blir osams med vänner... ''Asså då sitter jag lixsom inte och bölar utan då e jag för det mesta helt stum och lixsom ''gråter inombord'' eller hur man nu ska förklara det''

Såååå.... det var typ de sakerna jag ''gråter'' för hehe ♥



Kommentarer
Postat av: Fatma - JULKALENDER

Dagens lucka innehåller en utlottning av en valfri ring :)

2011-12-18 @ 17:34:10
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0