Mys kväll med Linn! :) ♥

jag och linn kollade precis på Breaking dawn... och den e lika bra som den var första gången jag såg den :) ♥

Tosan alla i lingonskogen! Sitter här med Linn med var sin dator och checkar FB hehe 
har precis hjälpt henne att fixa lite med bloggen, gick snabbt hehe :)

vi har ätit Pizza på bästa, gött var det men det var typ extra stor ida, eller Aa... det kändes större än vad pizzorna brukar vara där ♥ sedan kollade vi som sagt på braking dawn :) 

Imörgon så hittar vi säkert på något roligt, går på stan eller aaa hehe 
Sara ska förmodligen haka på med! ska bli lite sköjj då 

Sedan har jag ganska fullt upp, ska ju fota lite vad jag har köpt och fått i julklapp, jag ska fixa iordning en film innan nyår! e lite stressad för jag har lixsom hälften kvar utav filmen och det e brottom hehe 

Aja... men en sak i taget, men vi ses 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0