planera :) ♥


Bild tagen från GOOGLE

Tjosan! :) 

Just nu ska jag iaf fixa mig iordning för imönn... det e ju Nyår då! 
Fett taggad!!!
''Kan inte fatta att ett helt år har gått igen, tiden går så fort, vill bara att tiden ska stå still ett tag! Vorre as gött!

Aja... men jag ska duscha, tesyta kläderna jag ska ha imönn... och till och med färga mitt hår! :) 
har samlat mitt mod för att färga hela mitt hår till något annat :)

Resultatet kommer senare, +det jag ska ha på mig :) 

Så imörgon ska jag tillbringa det gamla och nya året med 4 andra HÄRLIGA tjejjor.... nämligen, 
Emma, Sara, Fille & Nel-Li! 

Detta kommer bli en RIKTIGT BRA START PÅ ETT NYTT ÅR!!
2012 FTW! 



Kommentarer
Postat av: kajsa

ställ gärna en fråga i min frågestund :D<3



http://kajsaericksson.blogg.se/2011/december/fragestund-1.html#comment

2011-12-30 @ 23:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0