Till alma.. ♥

Hejsan alla...
.
Nu/ snart ska jag åka till alma... vi ska kanske bada elr i alla fall hitta på något..
.
I förrgår så hade vi spelkväll med paketleken och det var skit roligt!! :) ♥
Så bilder kommer på det jar vann och vad vi gjorde.. men inte idag..
.
Jag är helt slut om jag ska vara ärlig... vaknade ganska tidigt och la mig sent hehe ♥
.
Om ni undrar vf jag inte bloggade igår förrutom det tidinställda inlägg så e det för jag har varit helt slut och
för att precis när de stack hem så skulle vi tydligen på kalas
hos min moster. :) ♥
.
Min kusin fyller snart år så vi var hos de då :) ♥ Roligt var det! :) ♥
.
Så jag håller på att trixa lite med bilder som borde komma upp ikväll eller imorgon...
.
Sedan håller jag på att förbereda mig för en tävling/ frågestund kanske... men det kommer senare  isåfall :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0