Hallå :) ♥

Vår strand ♥
Vattenfontän: Barcelona :)

La Sagrade Familia: Barcelona
Foton: jag
.
Detta e bara några få bilder utav alla bilder jag tog igår... hehe en aning många :)  ♥
Igår kollade man på lite sevärdigheter och shoppade i slutet... Mycket trafik och affärer.... DYRT säger
jag bara... ett vanligt linne kan kosta över 350:-
.
MEnmysigt var det... sedan på kvällen kollade vi på en STOR vattenfontän... riktigt cool på kvällen med färger & musik :) ♥
.
Nu e man på rummet och slappar... för varmt e det. Fast som tur var ska vi snart ner till havet och
bada & Sola lite :) ♥ hehe... Sedan blir det väll att kolla i affärer mm :) ♥
.
Bilder kommer upp i helgen förmodligen eller någon gång i alla fall :) ♥
Nu ska tydligen pappa ha min dator och kolla på fotbolls resultat... inte skoj!? eller? :) haha
.
Nää men nu blir det nog inget inlägg mer idag och kanske ett litet inlägg imorgon...
SES & HÖRS!! :) ♥


Kommentarer
Postat av: Johan, Christine o william

Vad härligt det ser ut! Jättefina bilder! Vi längtar efter er!

2011-06-26 @ 00:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0