Skolavslutnings DAGS! imrgon... :) ♥

Halloj..
.
Tyvärr ingen bild... men pallar inte ladda upp en typ halv tolv ju... :) ♥ hehe
.
Nu kan jag äntligen blogga igen...
eller det har jag igentligen kunnat göra hela tiden... om jag inte gjorde andra saker :) hehe ♥
.
Som ni såg så har jag börjat med dagens låt igen... typ, eller jag ska försöka lägga
in lite musik lite mer :)
.
Idag har vår klass & 6:orna varit nere vid kurtinen och haft lite ''stafetter''/ tävlingar i lag :)
13 lag och vi grupp Nr 6 haha ♥ kom 2:A Fett grymt! :P
.
Sedan sack jag och Emma till stan och kollade efter en bikini & en kofta :) ♥
sedan stack vi en kort sväng till biblioteket och jag lånade en bok för typ första gångnen på jätte länga :P
hehe :P ♥ Riktigt bra bok! :) ♥ hade tänkta att visa den någon dag, men det e riktigt lättläst.
Ni får se
.
Efter det stack vi till Johan och grattade han.
Grattid Johan! :) ♥ Hoppas du har haft en underbar dag!! :P
.
och imorgon blir det att gå upp vid halv 7 och göra sig iordning för imorgon e det ju... Skolaavslutning!!!!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0