So prov!? imorgon?... :/

Tjabba tjena :)
.
Igår så hann jag bara lägg in lite bilder, men jag spenderad ''typ'' hela dagen med att vara med Emma :)
Vi bakade chokladbollar & Sedan stack vi ner till Ankaret och Badade en hel del ♥
Det var kallt fast riktigt skönt!
.
Och idag så har skolan börjat igen.. inte så skoj... fast vi hade vår sista mattelektion idag! ♥
Så skönt...
''och det var ju jätte synd att vi inte hann ha ett matte prov innan!?''
Hehe :)
.
Efter skolan var jag & Bene hos mig som ''alltid'' och vi värkligen ''pluggade stenhårt'' och sedan
var vi lite inne på datorn & Musik såklart! ♥
.
Taggad för So Prov imorrn... Hallå!?.. So prov typ några dagar innan skolavslutingen...
Inte okey!?...
.
Men iaf så ska jag vara med Moa imorrn och vi kanske sticker och badar... om det e fint väder såklart ;) ♥
Men det får vi hoppas på efter detta ''inte så roliga väder'' som det var igår... Åska!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0